Warranty service terms and conditions

1. Bendros sąlygos
1.1. Įrangai bei montavimo, diegimo ir konfigūravimo paslaugoms suteikiama ne mažesnė kaip 24
mėnesių garantija po perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos. Tikslus garantinis
laikotarpis nurodytas pirkimo-pardavimo sutartyje ir jos prieduose.
1.2. Garantijos terminas skaičiuojamas nuo galutinio prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymos
datos.
1.3. Pardavėjas neatsako už pažeidimus, kurie atsirado vartotojui nesilaikant įrenginio (-ių)
gamintojo (-jų) eksploatacijos taisyklių ar pardavėjo nurodymų bei rekomendacijų.
1.4. Garantinis aptarnavimas netaikomas jei:
1.4.1. Įrenginys buvo naudojamas nesilaikant gamintojo ir/arba pardavėjo rekomendacijų, ne
pagal tiesioginę paskirtį, jei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai,
nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami.
1.4.2. Gedimai ar defektai atsirado dėl vartotojo ar trečiųjų asmenų kaltės, katastrofinių gamtos
reiškinių ar nenugalimos jėgos aplinkybių;
1.4.3. Gedimai atsirado naudojant eksplotacines medžiagas ar prekės dalis, kurios nėra
originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
1.4.4. Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas;
1.4.5. Gedimas atsirado dėl užteršimo, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų,
medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan.
1.4.6. Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio,
garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
1.4.7. Įrenginys buvo jungiamas į techniškai netvarkingus arba neįžemintus elektros, telefono ir
kitus tinklus arba gedimas atsirado dėl per aukštos elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus
įtampos kritimo, dingimo (dėl vartotojo kaltės ar nesant jo kaltės);
1.4.8. Keli įrenginiai buvo sujungiami tarpusavyje nesilaikant įrenginių sujungimo taisyklių;
1.4.9. Gedimas atsirado dėl netinkamo įrangos aptarnavimo ar dėl kito gedimo (laiku
nesikreipus į servisą ir naudojant sugedusį gaminį);
1.4.10. Jei gedimas atsirado dėl virusų ar kitų kenkėjiškų programų ar programinės įrangos
gedimo;
1.4.11. Savarankiškai atliktas (ne pardavėjo ar gamintojo techninio centro) bet koks įrenginio
remontas, diagnostika ar modifikavimas, o taip pat yra bandymų išardyti gaminį požymių ir
pan.
1.5. Pardavėjas ar gamintojas neatsako už įrenginių laikmenose esančius duomenis. Prieš perduodant
įrenginį aptanavimui vartotojui būtina pasidaryti įrenginyje esančių duomenų kopijas ir pašalinti
visą konfidencialią informaciją.
1.6. Natūralus įrenginio nusidėvėjimas jo naudojimo metu ir dėl to įvykęs jo išvaizdos, savybių
pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.

2. Aptarnavimo sąlygos
2.1. Garantinis remontas atliekamas pristatant įrenginį pardavėjui (jei pirkimo-pardavimo sutartyje
nenumatytos kitos aptarnavimo sąlygos).
2.2. Jei garantinis remontas vietoje ir matoma, kad vietoje atlikti remontą galimybių nėra, sutarus su
pirkėju, įranga yra demotuojama ir vežama į pardavėjo garantinio aptarnavimo centrą.
2.3. Esant galimybei, pardavėjas gali nemokamai suteikti pirkėjui pakaitinę įrangą vietoje
sugedusios.
2.4. Garantinis remontas atliekamas tik pirkėjui pateikus įrangos pirkimą įrodančius dokumentus
(sąskaitą, čekį, mokėjimo kvitą arba priėmimo-perdavimo aktą).
2.5. Pateikiant įrenginį garantiniam aptarnavimui privaloma pateikti ir visus kartu komplektuojamus
priedus.
2.6. Jei šalinant gedimą paaiškėja, kad jis buvo atsiradęs dėl vartotojo kaltės, už tokį remontą bus
išrašoma sąskaita faktūra už faktiškai sugaištą remontui ar diagnostikai laiką ir panaudotas
detales (jei tokių reikės).
2.7. Jei gedimas pripažįstamas negarantiniu, už jo remontą yra apmokamą atskirai pagal pateiktą
sąskaitą-faktūrą.
2.8. Negarantinio remonto atveju gali būti imamas įrangos diagnostikos (gedimo nustatymo)
mokestis.

3. Garantinio remonto atlikimo tvarka ir terminai
3.1. Jei pirkimo-pardavimo sutartyje nenurodyta kitaip, gavus įrenginį ir pripažinus gedimą
garantiniu, Pardavėjas prekę ar jos dalį suremontuoja (nesant galimybės suremontuoti – pakeičia
kita identiška ar analogiška) per 30 (trisdešimt) darbo dienų nuo prekės pateikimo. Jei
Pardavėjui iškyla atsarginių prekių dalių tiekimo problemų, galutinis prekės suremontavimo
terminas individualiai suderinmas su pirkėju.